.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور استاندار ؛
ستاد انتخابات استان مازندران آغاز به کار کرد
ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران روز یکشنبه با حضور استاندار مازندران، معاونان، اعضای ستاد انتخابات استان و اصحاب رسانه در استانداری مازندران فعالیت خود را آغاز کرد.

شمال نیوز: ستاد انتخابات مازندران در حالی امروز با حضور مسئولان ارشد استان در استانداری تشکیل شده که مسئولان آن بر برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی در استان تاکید کردند.

به گزارش شمال نیوز،مازندران استانی با جمعیت بیش از سه میلیون و 200 هزار نفر جمعیت بوده که همواره در انتخابات‌های گذشته با حضور پرشور مردم موفق بوده است.

میانگین حضور مردم در همه انتخابات‌های بعد از انقلاب در استان علوی تبار مازندران از 60 درصد تجاوز نکرده و مشارکت مردم استان در برخی شهرهای استان در برهه‌های گذشته از 100 درصد نیز تجاوز کرده است.

مازندران بزرگ که دارای 9 حوزه انتخابیه، 22 فرمانداری، 55 شهر و بیش از سه هزار و 400 پارچه آبادی و روستا بوده خود را برای رقابتی سالم و حضوری پرشور در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند.

ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران روز یکشنبه با حضور استاندار مازندران، معاونان، اعضای ستاد انتخابات استان و اصحاب رسانه در استانداری مازندران فعالیت خود را آغاز کرد.

تقویت کارکرد رسانه‌ها در ایجاد نشاط انتخاباتی

ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در مراسم افتتاح ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران کشوری مردم سالار بوده که در تمام مراحل مهم و سرنوشت‌ساز مردم نقش مهمی دارند اظهار داشت: مردم این استان و در انتخابات سرنوشت‌ساز حضوری گسترده خواهند داشت.

وی بیان کرد: افتتاح این ستاد گامی در جهت توانمندی مجریان و اعضای ستاد در جهت برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات است که آموزش‌های لازم در رده‌های مختلف برگزار شد.

فلاح تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات بهتر آزمون لازم از مجریان به عمل آمد و اهداف و اولویت اصلی در مانورهای انتخاباتی کسب آمادگی بیشتر و بهتر مجریان انتخاباتی است.

 

وی بیان کرد: رسانه‌ها و احزاب نقش مهمی در شور و نشاط انتخاباتی دارند و تلاش همه ما حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای برای برگزاری انتخابات سالم بوده تا 29 اردیبهشت مردم ایران حماسه ای دیگر بیافرینند.

فلاح گفت: نام نویسی داوطلبان شوراها از سی‌ام اسفند و ریاست جمهوری از 22 فروردین 96 آغاز خواهد شد که در آن مقطع نیز شرایط لازم مهیا خواهد شد.

وی با تاکید بر نظارت دقیق در انتخابات افزود: هیچ مسئولی حق ندارد بر له یا علیه فردی صحبت کند تا انتخابات این دوره نیز مانند قبل به نحو شایسته ای انجام شود.

استاندار مازندران گفت: هیچ مسئولی حق ندارد بر له یا علیه فردی صحبت کند تا انتخابات این دوره نیز مانند قبل به نحو شایسته ای انجام شود.

انجام الکترونیکی 23 فرآیند انتخابات در مازندران

علیرضا یونسی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات مازندران استاندار مازندران نیز در این مراسم گفت: انتخابات بخش مهمی از قوانین هر کشوری است که در کشور ما نیز با حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان و رای اولی‌ها رنگ و بوی دیگری به خود می‌گیرد که این امر نشان دهنده وفاداری مردم به انقلاب و نظام است.

وی افزود: 25 اسفند هیئت اجرایی توسط بخشداران و فرمانداران تشکیل و 30 اسفند نیز نام‌نویسی از داوطلبان شورا شهر و روستا آغاز خواهد شد.

یونسی بیان کرد: 58 حوزه انتخابیه شهری و 1510 حوزه انتخابیه روستایی برای رای گیری از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا مشخص و چهار هزار و 100 شعب اخذ رای در استان تدارک دیده شده است.

 

رئیس ستاد انتخابات مازندران افزود: شورای سه نفره روستایی در 2206روستا، شورای 5 نفره در 160روستا، شورای 5 نفره شهری در 42شهر، هفت نفره در هشت شهر،9 نفره درچهار شهر،11نفره در یک شهر و 13نفره در سه شهر استان تشکیل خواهد شد.

یونسی گفت: افرادی که در شورای شهر و روستا نام نویسی می‌کنند باید طبق قانون تابعیت جمهوری اسلامی داشته، حداقل سن 25 سال تمام، اعتقاد به اسلام و ولایت مطلقه فقیه داشته باشند.

وی بیان کرد: در ایام نوروز نیز که همزمان با ثبت نام کاندیداهای احتمالی است باید قوانین رعایت و در صورت عدم اجرای قوانین با متخلفان برخورد و تخلف در پرونده انتخاباتی آنان درج می‌شود.

یونسی افزود: از 25 فرآیند انتخاباتی 23 فرآیند در استان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در 29 اردیبهشت 96 برگزار می‌شود.



با حضور استاندار، دفتر ستاد انتخابات مازندران افتتاح شد
با حضور استاندار، دفتر ستاد انتخابات مازندران افتتاح شد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.